Vangsten IJssel onwaardig

Zaterdag, 9 juli 2022

Zondag is de 6e wedstrijd gevist van de DHV cup , dit aan de oevers van de IJssel bij Terwolde waar de rust gelukkig was wedergekeerd . Maar nu was het wel iets te rustig , naar later zou blijken .

Twaalf vissers hadden zich aangemeld voor deze wedstrijd , waarvan de vooruitzichten niet al te gunstig leken , de vangsten op de IJssel waren de laatste dagen ronduit slecht . De weersomstandigheden waren prima en ach, er moet toch wel een visje te vangen zijn.
En inderdaad , het werd een visje , sommige 2 en als je geluk had 3 , het was schrapen met zeer weinig aanbeten .
Toch was er een winnaar , in het instroomvak wist Gerard Broekman 5 kilo te vangen , met op plaats 2 Geert Hiethaar met 2 kilo en op de 3e plaats Anne Marinus met 1,5 kilo . Het uitstroomvak was voor Willem van Vliet met 3 kilo , op de 2e plaats Jack Linde met 2 kilo en op plaats 3 Herman Kliemesch met 1,5 kilo .
De volgende wedstrijd staat gepland op zondag 17 juli en zal worden gevist in de Hank.

UITSLAG