DHV Cup wordt opgestart

Woensdag, 2 juni 2021

De DHV cup gaat in afgeslankte vorm opgestart worden , de competitie bestaat uit 9 wedstrijden waarvan er 6 zullen tellen . De data en locaties van de wedstrijden worden volgens het bestaande overzicht vastgelegd . De eerste wedstrijd is op zondag 13 juni en wordt gevist in de IJssel bij Terwolde . De competitie wordt gehouden met inachtneming van de geldende maatregelen mbt het Corona virus . Deelname kan alleen via opgave vooraf , deze opgave moet voor 10 juni bij ons binnen zijn en kan gedaan worden bij de leden van de wedstrijdcommissie .Na opgave wordt het wedstrijdreglement naar u verzonden .