6e wedstrijd om de DHV-cup

Maandag, 24 juli 2017

Afgelopen zondag 23 juli was de IJssel bij Terwolde weer aan de beurt voor de 6e competitiewedstrijd.

Dat het vakantietijd is hebben we geweten. Maar liefst 8 deelnemers aan de competitie hadden zich om diverse redenen afgemeld zodat de wedstrijd met 11 personen werd gevist. De nummers waren uitgezet vanaf stek 6. Het had s 'nachts goed geregend en om kwart voor zeven was het prima droog visweer. Dat bleef het ook die dag op een paar spetters na tijdens de wedstrijd. Tijdens het inpakken begon het harder te regenen.

Het vissen was een wisselend succes. Zoals verwacht deed Gerard Broekman, instromend,  weer goede zaken voor het klassement, maar ook Ton Mulder, uitstromend,  deed het goed en Dirk Brand  wist zich voor de derde achtereenvolgende keer in de top 5 te vissen. In totaal werd er zo'n 40 kilo vis gevangen.

De top 5:
    Naam                       gewicht   punten