Hart voor Salland 2018

Vrijdag, 9 februari 2018

Geachte leden, Ook het komende jaar gaat de Rabobank weer van start met de actie “Hart voor Salland”. Dit initiatief van de Rabobank is bedoeld voor aangesloten verenigingen die op deze manier financieel worden ondersteund.

Als u lid bent van Rabobank Salland krijgt u 5 stemmen die u kunt verdelen aan de verenigingen die meedoen aan de actie. Aan een vereniging kunt u maximaal 3 stemmen geven. Gaan er 3 van u naar ons toe? Voor deze 5e editie mag iedereen met een RABO rekening meedoen.

Het afgelopen jaar heeft D.H.V. Diepenveen ook meegedaan aan de actie en die bijdrage is gebruikt voor onze jeugdactiviteiten en het en het beter bevisbaar maken van onze wateren,zoals het snoeiwerk aan de Molenkolk en de Kruisinkskolk.
Ook komend jaar willen we deze dingen weer gaan doen, zeker nu de jeugdsubsidies van de gemeente Deventer grotendeels vervallen is deze actie zeer welkom om de jeugd hetzelfde te kunnen bieden als afgelopen jaar zoals daar zijn de nationale jeugdvisdag, het forelvissen en de jeugdcompetitie. Ook de realisering van de invalidensteiger aan de Munnikenhank blijft een doel dat de vereniging nastreeft.

Binnenkort ontvangen ruim 23.000 leden van Rabobank Salland een persoonlijke inlogcode. Hiermee kunnen zij van 9 tot en met 19 maart 2018 hun stemmen uitbrengen op onze prachtige vereniging. Wilt u alvast meer informatie dan kunt u na het klikken op de foto meer zien,

Alvast bedankt voor uw aandacht,

Het bestuur van D.H.V. Diepenveen