Slecht weer maar leuke visserij op de IJssel

Maandag, 30 september 2019

Zondag is alweer de 11e wedstrijd gevist om de DHV cup ,plaats van handeling ,de IJssel bij Terwolde. Door vakantie , werk en ziekte meldden zich slechts 8 deelnemers in de uiterwaarden van de prachtige rivier. De weersvooruitzichten waren herfstachtig met veel regen en wind , gelukkig bleef het bij het opbouwen en tijdens de weging na de wedstrijd droog . De vangsten daarentegen waren goed te noemen met veel kleine brasem , mooie windes en grote sterke voorns.

De dagwinnaar was Ton Mulder met bijna 22 kilo met op plaats 2 en 3 resp. Gerard Broekman met 19 kilo en Henk Denekamp met 4 kilo. Het instroomvak is gewonnen door Marc Roelvink met ruim 17 kilo en op plaats 2 en 3 , Jack Linde met 14 kilo en Anne Marinus met 10 kilo. De afsluitende wedstrijd met aansluitend de prijsuitreiking wordt gevist in de IJssel bij Terwolde op 13 oktober.

UITSLAG                               STAND