Rabo ClubSupport gaat van start!

Woensdag, 9 september 2020

Rabo ClubSupport is een niet te missen kans voor leden van onze club die rekeninghouder zijn bij de Rabobank Salland en om te investeren in onze vereniging, ideeën te verwezenlijken voor o.a. het voor ouderen en (minder )-validen zorgen voor een aangepast of nieuw te bouwen steiger en deze te realiseren aan de waterkant in de toekomst? Zorgen dat wij met de financiële bijdrage en al onze vrijwilligers kunnen blijven zorgen voor de mogelijkheid dat iedereen zijn mooie hobby kan uitoefenen of blijven oefenen. Het werven van nieuwe “jeugdige” vissers en deze te kunnen begeleiden tijdens de eerste kennismaking met een fijne hobby in de natuur. Dat ook zij zich thuis gaan voelen bij onze vereniging en op een vertrouwde en gezellige sfeer uitvoering gaan geven aan een prachtige hobby en hun ervaringen mogen delen, met mede clubgenoten, in wedstrijdverband en met andere kinderen en genieten in alle jaargetijden van je hobby. Doe mee met Rabo ClubSupport en steun de DHV Diepenveen . Stemmen is mogelijk vanaf 5 oktober 2020. Als je een Rabobank rekening hebt, dan krijg je vanzelf bericht en instructies hoe te stemmen. Laat de DHV Diepenveen niet in de steek en zorg voor voldoende stemmen.