De jeugdafdeling

Dit is de jeugdpagina van de Diepenveense hengelsportvereniging. Het is de bedoeling dat jullie hier je eigen stek krijgen met informatie over de competitie en andere activiteiten. Ook zal er een pagina komen met tips over tuigjes maken, knopen en links naar andere websites die met jeugdvissen te maken hebben.

Zondag 12 juni was de jeugd weer aan de beurt voor hun tweede wedstrijd.

Aangezien er door de hoge waterstand niet aan de jachthaven gevist kon worden, besloot de jeugdcommissie uit te wijken naar de Zandwetering. Ditmaal ter hoogte van het Borgelerbad In totaal hadden zich wederom zeven kinderen gemeld in de twee leeftijdscategorieën. De vis liet zich niet echt zien in dit stuk van de wetering. De volgende wedstrijd zal gevist worden in de Drostenkamp.

Zie de wedstrijd in de Drostenkamp als voorbereiding op de 6-Dorpenwedstrijd. Vis daar zo licht mogelijk met een dunne lijn van bijvoorbeeld  8/100, een licht dobbertje tot een halve gram en hele kleine haakjes maat 18 0f 20. De haak hoeft niet vol met maden daar. Een pinkie (voermade) op de haak levert gegarandeerd vis op.

Succes allemaal

De jeugdcommissie

De uitslag van 12 juni

t/m 11 jaar

gram    punten
1 Luuk Gooiker           370        30
2 Bastiaan Keurhorst      0         3
3 Nio Segerink                0         3

t/m 17 jaar
                                      gram       punten
1 Clen Roelvink              350           30
2 Luc Mulder                   310          29
3 Damian Lubberding     230          28
4 Scot Roelvink                20           27

De uitslag van de 3e wedstrijd op  26 juni in de Drostenkampvijver  was:

Groep A:

1. Luuk Gooiker              0 gr.
2. Nio Segerink               0 gr.
3. Bastiaan Keurhorst     0 gr.

Groep B:
1. Clen Roelvink             1490 gr.
2. Scot Roelvink             1460 gr.
3. Damian Lubberding    1450 gr.
4. Luc Mulder                  1400 gr.

Er is nu een zomervakantiestop. Op 4 september gaat de jeugdcompetitie weer van start. De resterende wateren waar gevist gaat worden zijn nu ook bekend, net als de afsluiting van de competitie. Kijk daarvoor op deze site bij de agenda op de startpagina

De stand van 2016

Bijgewerkt t/m 26 juni