Afsluiting jeugdcompetitie Diepenveense Hengelaarsvereniging

Woensdag, 5 oktober 2022

Afgelopen zondagmorgen, 2 oktober, vertrok de jeugd om 7 uur vanaf het Hof van Salland voor de clubdag van de jeugd van de DHV, als afsluiting van de jeugdcompetitie, tezamen met hun begeleiders en de jeugdcommissie, naar de mooie forellenvijvers van Wild in Reutum.

Hiervoor was speciaal een vijver gereserveerd, zodat we ons ook daar eens konden bewijzen. Het duurde dan ook niet lang voordat de eerste forellen gevangen werden. Opvallend was hierbij dat de jeugd het beter deed dan de ouderen. Kampioen in het forelvissen deze dag waren de broertjes De Haan, aangemoedigd door mama De Haan, die het nog nooit eerder hadden gedaan en er een onvergetelijke ochtend van maakten. Gelukkig vingen alle jeugdvissertjes forel.
Na afloop en onder het genot van een bordje patat met limonade, was er de prijsuitreiking van het afgelopen seizoen, waarbij één wedstrijd letterlijk in het water viel en voortijdig werd afgebroken, terwijl de andere wedstrijden prachtig waren.
Bij de prachtig gevulde prijstafel van de Diepenveense Hengelaarsvereniging met sponsering van Hengelsportplace, Hermien en Anne, die voor elk vissertje ook prijsjes beschikbaar hadden gesteld, werd de einduitslag van al deze wedstrijdjes bekendgemaakt.

De eerste drie bekerwinnaars waren, met extra prijs naar keuze:
Nr. 1 Tyrone, 6050 gram
Nr. 2 Tijn Berends, 4431 gram
Nr. 3 Dylann Brunsveld, 1600 gram

De andere winnaars waren, eveneens allen met extra prijs naar keuze:
Nr. 4 Nick Berends, 1239 gram
Nr. 5 Kai Wijnbergen, 1224 gram
Nr. 6 Joep de Haan, 870 gram
Nr. 7 Bram de Haan, 740 gram

Onder groeiende belangstelling voor het jeugdvissen, waarbij er alweer nieuwe aanmeldingen waren voor het volgend jaar, vertrok iedereen weer richting Diepenveen en hebben we met elkaar de afspraak gemaakt om ons hiervoor weer in te zetten. Informatie hierover en data vinden jullie binnenkort weer op de site van de www.dhvdiepenveen.nl