Veel vis , maar weinig gewicht .

Woensdag, 28 september 2022

Zondag is de 11e wedstrijd gevist van de DHV cup , plaats van handeling , de jachthaven . Door diverse omstandigheden hadden zich 10 vissers aangemeld voor deze wedstrijd . De weersvooruitzichten waren prima , een heerlijke dag tussen 2 verregende dagen .

Wat betreft de vangsten kunnen we kort zijn  , veel vis , maar weinig gewicht. De vangsten bestonden uit kleine roofblei en voorntjes en degene die een of meer bonusvissen wist te vangen deed goede zaken . In het eerste vak was het Gerard Broekman die als enige enkele brasems in het net wist te krijgen , met bijna 11 kilo won hij overtuigend het vak , op plaats 2 was het Herman Kliemesch met 2 kilo en op plaats 3 Ge Duchatteau met 1,7 kilo . In het 2e vak was het Ton Mulder die met een topsetje enkele honderden kleine visjes wist te vangen met een gewicht van 4 kilo , op de 2e en 3e plaats waren het Marc Roelvink met 1 kilo en Rudi Broekman met 800 gram .
De laatste wedstrijd van de DHV cup is op zondag 9 oktober en wordt gevist in de jachthaven .

UITSLAG