Moeizame start DHV cup

Maandag, 14 juni 2021

Afgelopen zondag is dan eindelijk de DHV cup opgestart , er hadden zich 12 vissers aangemeld voor de competitie . De eerste wedstrijd stond gepland in de IJssel op het parcours bij Terwolde . De vooruitzichten waren niet bijzonder , de week voorafgaand waren de vangsten op de IJssel zeer matig .

Onder ideale omstandigheden werd de wedstrijd aangevangen en een rondje langs de velden na een uurtje vissen leerde dat het bijzonder moeizaam was .
Uiteindelijk werd er met de 12 vissers ruim 20 kilo gevangen met als vakwinnaars in het uitstroomvak Marc Roelvink met 6.7 kilo en in het instroomvak Anne Marinus met 4.5 kilo. De volgende wedstrijd staat gepland op zondag 27 juni en zal worden gevist in de Hank.

Uitslag                                       Stand