Jeugdcompetitie herstart

Dinsdag, 19 september 2017

Afgelopen zondag 17 september is de jeugdcompetitie weer hervat na de zomerstop.

Aangezien niemand vis ving tijdens de GP-clubdag had de wedstrijdcommissie besloten om de wedstrijd ergens anders te vissen. De bergingsvijver in Broekland was de vervangende locatie. Helaas waren enkele deelnemers er niet bij, dus waren er 6 jeugdleden en enkele commissie en bestuursleden op de wedstrijd afgekomen. De omstandigheden waren prima. Een zonnetje en weinig wind. Jammer genoeg was de vis nergens te bekennen en er werden dan ook maar 2 visjes gevangen. Scot Roelvink verspeelde nog een mooie karper. Luuk Gooiker en Nio Segerink waren de dagwinnaars met ieders 60 gram.
Van deze wedstrijd zijn foto's gemaakt die op de fotopagina terug te vinden zijn.

De stand t/m 17 september