10e wedstrijd om de DHV-cup

Maandag, 11 september 2017

Zondag 8 september was de IJssel bij Terwolde het water voor de 10e wedstrijd om de DHV-cup

Na een koele nacht melden zich 12 deelnemers voor deze wedstrijd. Het was perfect weer om te vissen. Niet te warm en een westen windje. Zeven mensen hadden zich afgemeld om diverse redenen. Jammer eigenlijk want de vangsten waren goed met uitschieters boven de 20 kilo, Grote dikke windes lieten zich regelmatig zien. De uitstromende kant was zoals vaker dit seizoen beter dan de instromende vak.

Henk Denekamp kwam ook even kijken aan de waterkant. Hij gaat gelukkig weer goed vooruit. De wedstrijdcommissie wenst hem dan ook verdere beterschap toe en dat hij weer gauw aan het vissen kan.

De top 5:
                                    gew.    pnt.
1 Gerard Broekman   23700   30
2 Jack Linde              12400   29
3 Ton Mulder               9700   28
4 Rob Wieffering         3250   27
5 Marc Roelvink          7000   26

In de stand van deze week is de puntaftrek opgenomen.
De volgende wedstrijd op 24 september begint een uur later!!!

De wedstrijdcommissie

uitslag 10-9-17    stand t/m 10-9-17