9e wedstrijd om de DHV-cup

Dinsdag, 29 augustus 2017

Een verrassende winnaar en weinig zicht.

Zondag 27 augustus was de Munikkenhank, om half zeven, verstopt in een dikke mistlaag toen de veertien deelnemers zich meldden voor de 9e wedstrijd van de DHV-cup. Het zicht was misschien dertig meter. Een richtpunt aan de overkant voor de feederhengel vinden was dus onmogelijk. Een enkeling pakte de vaste stok wat geen beten opleverde.

De goede stekken bleken dit keer op het zogenaamde Staatsbosbeheer en bij de bootjes te liggen. En ditmaal een winnaar die een klapper maakte die we een lange tijd niet in de Munikkenhank hebben meegemaakt. Fouad Sadaan ving maar liefst 30.600 gram. In het andere vak, de lage en hoge wei wist alleen Ton Mulder een brasem te vangen.

De top 5:

1 Fouad Saadan              30600   30