Gerard Broekman wint ook de 3e wedstrijd om de DHV-cup.

Maandag, 22 mei 2017

Zondag 21 mei was de Jachthaven in Deventer het viswater voor de 3e wedstrijd om de DHV-cup.

Onder een stralende zon meldde 16 vissers zich voor de loting. Ondank de aankondiging bij de vorige wedstrijd werd er toch bij het botenhuis geloot aangezien HSV Zutphen uitweek naar de Bolwerkskolk. Of dat nu veel beter was voor ons valt over te twijfelen. De vangsten waren zeer slecht te noemen op twee uitzonderingen na achterin het parcours. Die vangsten waren gewoon slecht te noemen i.p.v. zeer slecht.

Gerard Broekman pakte zijn 2e overwinning dit seizoen en liet zien dat de jachthaven op zijn duimpje kent. Bijzondere vangsten waren er niet of het moet een grondel van 60 gram zijn geweest.

Gelukkig is de volgende wedstrijd weer in de IJssel. Beet zien is ook wel weer een keer leuk.

De wedstrijdcommissie

De top 5: