Actie "Hart voor Salland" wederom een succes

Zondag, 16 april 2017

Maandag 10 april was de afsluitingsavond in de Deventer schouwburg.

Als afgevaardigde van onze vereniging was voorzitter Gé Duchatteau aanwezig bij de afsluitende avond. Hij mocht een cheque in ontvangst nemen ter waarde van €178,48.
Het bestuur bedankt iedereen die onze vereniging heeft gesteund bij het uitbrengen van de stemmen en natuurlijk ook Rabobank Salland voor hun geweldige actie.

Daarom roept het bestuur nu alvast de leden op die een rekening bij de Rabobank heeft om óók lid te worden van de Rabobank. Het kost u niks extra's en daarbij kunt u de Diepenveense hengelaarsvereniging financieel  steunen door het uitbrengen van stemmen. Een stem levert omgerekend toch al gauw zo'n € 3,00 op en u krijgt 5 stemmen die u kunt verdelen onder de diverse verenigingen die in de regio meedoen.

Aangezien de verenigingen steeds meer verantwoordelijk zijn voor het onderhoud aan viswateren zoals de Molenkolk. Ook wordt het geld gebruikt voor de jeugafdeling om meer leden aan werven, de 6-dorpenwedstrijd en andere activiteiten.

Het bestuur