Herinnering vispas 2024

Maandag, 11 maart 2024

Van een aantal leden liggen de vispas en lidmaatschapskaart 2024 nog klaar om afgehaald of opgestuurd te worden.

Indien u ervoor zorgt dat u voor 1 april de kosten behorende bij de vispas en contributie heeft overgemaakt naar ons bankrekening van de Diepenveense Hengelaars Vereniging, NL77RABO 0384592708  ( o.v.v. van uw geboortedatum)
Dan zorgen wij ervoor dat uw vispas en alle eventuele relevante bescheiden bij u, per post of persoonlijk bij u worden thuisbezorgd.

Voor die leden die toch liever persoonlijk hun vergunning willen afhalen? Zijn er extra data gepland en wel op,

- zaterdag 23 maart van 10.00 - 13.00  uur
- zaterdag 13 april van 10.00 – 13.00 uur

U kunt dan terecht bij Hengelsportplace.nl Randerpad 2 te Diepenveen, let op uitsluitend tegen contante betaling.

Vispassen welke op 14 april niet afgehaald zijn, worden daarna met verhoogde incassokosten van € 5,00 uitgegeven.
Vispassen welke voor 1 juni niet afgehaald zijn, zullen retour worden gestuurd naar Sportvisserij Nederland .

Hiermee vervalt ook uw lidmaatschap van onze vereniging, wilt u na 1 juni dan alsnog uw lidmaatschap hervatten zullen dubbele administratiekosten in rekening gebracht worden.

Bestuur DHV