Hemelvaartwedstrijd

De Hemelvaartwedstrijd
De Hemelvaartwedstrijd werd voor het eerst in 2003 gevist. De reacties waren direct positief. Een traditie is snel geboren en sindsdien is de Hemelvaartwedstrijd een jaarlijks terugkerende wedstrijd buiten de reguliere competitie om. Uiteraard staat gezelligheid voorop bij deze wedstrijd maar er wordt tegelijk serieus gevist. De prijsuitreiking vindt immers direct na de wedstrijd plaats aan de waterkant en er zijn leuke prijzen te verdienen! Te vermelden valt nog dat het hier gaat om een Koppelwedstrijd. De wedstrijd is voor alle leden toegankelijk, mits een jeugdlid met een volwassen lid vist. Zoals de naam als zegt wordt de wedstrijd gehouden rond Hemelvaartsdag. Kortom een niet te missen wedstrijd dus!

Agenda
De Hemelvaartwedstrijd wordt gehouden rond Hemelvaartsdag. Zodra de datum bekend is zal deze verschijnen in het wedstrijdoverzicht.